.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره گل سايپا مقابل استيل آذين+حاشيه ها

استيل آذين در فاصله کمتر از چهار روز پس از شکست سنگين برابر سپاهان اصفهان، مقابل تيم سايپا نيز سرتعظيم فرود آورد و با پنج گل نتيجه را واگذار کرد.

به گزارش مهر، هفته يازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 15:45 امروز پنجشنبه با رويارويي تيم‌هاي استيل آذين تهران و سايپاي البرز در ورزشگاه شهيد دستگردي تهران آغاز شد.

مسئولان باشگاه استيل آذين که به دنبال شکست سنگين 5 برصفر برابر سپاهان در هفته دهم ليگ برتر دست به جابجايي در ترکيب کادر فني اين تيم زده بودند، نتوانستند با افشين پيرواني نيز از شکست فرار کنند و اين بار با نتيجه 5 بريک مقابل سايپا نتيجه را واگذار کردند.

براي سايپا که به حق شايسته برتري مقابل استيل آذين بود، عباس محمدرضايي (4، 53 و 79) و کريم انصاري‌فرد (67 و 71) گلزني کردند و تک گل تيم استيل آذين نيز در دقيقه 69 توسط سياوش اکبرپور از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد.

قضاوت ديدار تيم‌هاي استيل آذين تهران - سايپاي البرز بر عهده سعيد بخشي‌زاده بود. او در اين بازي به حسن اشجاري ، علي عشوري‌زاد و حسين کعبي از تيم استيل آذين و مصطفي صبري از تيم سايپا کارت زرد نشان داد.


حاشیه ها :

افشين قطبي، سرمربي، بيوتر، مربي و منصور رشيدي، مربي دروازه‌بانان تيم ملي در ورزشگاه حضور داشتند و بازي را از نزديك تماشا كردند.

به گزارش فارس ، سعيد مظفري‌زاده، مجتبي تقوي، اميرحسين پيرواني و مهدي دادرس مشاور ارشد مديرعامل باشگاه سايپا و ناصر پورمهدي نيز در جايگاه حضور داشتند.

* علي كريمي و مهدي مهدوي‌كيا با حضور در جايگاه بازي را تماشا كردند. پوريا پورسرخ، بازيگر سينما نيز در كنار كريمي نشسته بود.

* در فهرستي كه باشگاه استيل‌آذين به خبرنگاران داده بود، نام افشين پيرواني به عنوان سرمربي ذكر شده بود.

* پس از اتمام نيمه اول، حسين كعبي، بازيكن استيل‌آذين با داريوش يزداني درگير شد كه با وساطت درودگر، سرپرست استيل‌آذين و بازيكنان خاتمه پيدا كرد.

* ميلاد زنيدپور در دقيقه 62 ضربه ايستگاهي را به بيرون زد كه با واكنش احمدرضا عابدزاده، مربي دروازه‌بانان استيل‌آذين همراه بود. وي بطري آبي را به سمت نيمكت شوت كرد.

* بازيكنان استيل‌آذين به گل‌هاي دوم و سوم سايپا معترض بودند. آنها اعتقاد داشتند در صحنه گل دوم توپ از خط دروازه عبود نكرده و كريم انصاري‌فرد قبل از به ثمر رساندن گل سوم توپ را با دست كنترل كرده است.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه در جريان بازي ساكت بودند و تيم استيل‌آذين را تشويق نكردند. يكي از ليدرهاي استيل‌آذين علت اين امر را تبعيض يكي از مسئولان باشگاه دانست و گفت: مديرعامل از كارهاي اين شخص در باشگاه اطلاعي ندارد. تا زماني كه او فعاليت داشته باشد، ما اين تيم را تشويق نخواهيم كرد.
تماشاگراني كه از شهرستان‌هاي مختلف براي تماشاي ديدار دربي فردا به تهران آمده بودند، در اين ديدار نيز حضور يافتند و بازي را از نزديك تماشا كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.